Кабінет організації виробництва в закладах ресторанного господарства
DSC_0254.JPG
19.jpg
3.jpg
8.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
17.jpg
10.jpg
Деталі машин та опір матеріалів
Завідувач кабунету: Войник Юрій Миколайович - викладач спецдисциплін, спеціаліст І категорії.
"Слюсар з ремонту автомобілів. Машиніст крана автомобільного. Водій автотранспортних засобів категорії "B", "С".
5.imgonline-com-ua-Resize-pyTaCgOhhhamHln.jpg
1 kab 1.JPG
1 kab 2.JPG
Завідувач кабінетом: Цимбаліста Ольга Романівна - викладач спецдисциплін.
Кабінет ІКТ
0-02-05-5a52b968bb8bc83f812d98677977162c6e5f1716bc543756d8cae5aa1f854c7c_6d60f479.jpg
10 kab.JPG
imgonline-com-ua-Resize-GeLqcxJbhc.jpg
http://gpal.com.ua/images/10/imgonline-com-ua-Resize-GeLqcxJbhc.jpg
imgonline-com-ua-Resize-vJvYQfrtt5DYMY.jpg
http://gpal.com.ua/images/10/imgonline-com-ua-Resize-vJvYQfrtt5DYMY.jpg
imgonline-com-ua-Resize-GVFEo7IVUd4e.jpg
http://gpal.com.ua/images/10/imgonline-com-ua-Resize-GVFEo7IVUd4e.jpg
imgonline-com-ua-Resize-J1U05p40eLCsM.jpg
http://gpal.com.ua/images/10/imgonline-com-ua-Resize-J1U05p40eLCsM.jpg
imgonline-com-ua-Resize-xbcHPeHbal6Z0.jpg
http://gpal.com.ua/images/10/imgonline-com-ua-Resize-xbcHPeHbal6Z0.jpg
imgonline-com-ua-Resize-o4Ro00e7b216s.jpg
http://gpal.com.ua/images/10/imgonline-com-ua-Resize-o4Ro00e7b216s.jpg
Завідувач кабінетом: Субота Ілона Володимирівна
Науково-технічний прогрес, широке впровадження новітніх технологій у галузях виробництва, докорінна перебудова нашого суспільства на основі принципово нових економічних, соціальних і політичних факторів ставить підвищені вимоги до якості професійної підготовки робітників, які були б конкурентно спроможними на ринку праці в соціально-економічних умовах сьогодення відповідно до Концепції розвитку професійно-технічної (професійної) освіти в Україні. Зважаючи на це, на сьогоднішній день, неможливо уявити сучасний навчальний заклад без комп’ютерної техніки та сучасних методів навчання. Тому, щоб підвищити рівень знань учнів в ДНЗ «Гадяцьке ВПАУ» йде інтенсивне впровадження STEM-освіти під час навчального процесу.
Використання провідного принципу STEM-освіти – інтеграції дозволяє здійснювати модернізацію методологічних засад, змісту, обсягу навчального матеріалу предметів природничо-математичного циклу, технологізацію процесу навчання та формування навчальних компетентностей якісно нового рівня. Це також сприяє більш якісній підготовці молоді до успішного працевлаштування та подальшої освіти, яка вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.
Матеріальна база навчального кабінету:
Робоче місце викладача обладнане моноблоком, який має зв’язок з мультимедійною дошкою та принтером.
У кабінеті №10 постійно проводяться уроки із застосуванням проектора та комбінованого екрана, адже такий урок стає більш наочнішим, барвистішим, інформативнішим, інтерактивним, економить час учителя та учня. Він дозволяє учню працювати у своєму темпі, а вчителю дає можливість оперативно проконтролювати та оцінити результати навчання. Використання мультимедійних комплексів на уроках реалізує одне з найбільш перспективних застосувань нових інформаційних технологій у викладанні та вивченні шкільних предметів, дозволяє давати найважливіші поняття на більш високому рівні, що забезпечує якісні переваги в порівнянні з традиційними методами.
Переваги використання проектора та комбінованого екрану під час уроків:
Також, у кабінеті №10 майже кожне заняття проходить із самостійною роботою учня за персональним моноблоком.
Переваги самостійною роботою учня за персональним моноблоком:
НКК №10 забезпечує науковий, навчальний, естетичний, виховний та методичний рівні викладання предметів професійно-теоритичної підготовки кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів за професіями:
Лабораторія 20
imgonline-com-ua-Resize-3XfOKzikk60.jpg
http://gpal.com.ua/images/20/imgonline-com-ua-Resize-3XfOKzikk60.jpg
imgonline-com-ua-Resize-B4Qi0Dr3AWFO5AMb.jpg
http://gpal.com.ua/images/20/imgonline-com-ua-Resize-B4Qi0Dr3AWFO5AMb.jpg
imgonline-com-ua-Resize-4el03oIgDSaKFGH.jpg
http://gpal.com.ua/images/20/imgonline-com-ua-Resize-4el03oIgDSaKFGH.jpg
imgonline-com-ua-Resize-4jgp2B7oiY.jpg
http://gpal.com.ua/images/20/imgonline-com-ua-Resize-4jgp2B7oiY.jpg
imgonline-com-ua-Resize-KALqJCU0wlN1ZI.jpg
http://gpal.com.ua/images/20/imgonline-com-ua-Resize-KALqJCU0wlN1ZI.jpg
imgonline-com-ua-Resize-PtsbcN291GcUVEVk.jpg
http://gpal.com.ua/images/20/imgonline-com-ua-Resize-PtsbcN291GcUVEVk.jpg
imgonline-com-ua-Resize-sPRLMrKmD8.jpg
http://gpal.com.ua/images/20/imgonline-com-ua-Resize-sPRLMrKmD8.jpg
imgonline-com-ua-Resize-THPhH8X91k7qiYrB.jpg
http://gpal.com.ua/images/20/imgonline-com-ua-Resize-THPhH8X91k7qiYrB.jpg
17.JPG
Завідувач лабораторії - майстер виробничого навчання Бутенко Валентина Миколаївна.
Лабораторія оснащена відповідно до вимог ДСПТО та СП(ПТ)О необхідним обладнанням і інструментом для підготовки кваліфікованих робітників, конкурентоспроможних на ринку праці.
Му́ляр - будівельний робітник, який виконує роботи з мурування або ремонту конструкцій зі штучних і природних будівельних матеріалів.
Ремесло муляра — одне з найдавніших, історія цього заняття йде в глибину тисячоліть. З'явилось воно, певно, тоді, коли виникла знадоба будувати постійні житла в умовах нестачі деревних матеріалів, але при наявності каменю.
Маляр - робітник, який фарбує і покриває лаком стіни, двері, підлоги, та інші елементи будівель при їх остаточному оздобленні. Назва професії «Маляр» походить від німецького слова «Maler», що означає живописець.
Штукатур є тим будівельним фахівцем, від якості роботи якого залежить, як буде виглядати будинок після введення його в експлуатацію. Висококваліфікований штукатур за своїм рівнем наближається до художника. Результати роботи штукатура завжди видно, тому кажуть, що його робота є візитною карткою всіх будівельників , які споруджували будівлю.
У ДНЗ «Гадяцьке ВПАУ» для підготовки кваліфікованих робітників з професій Муляр, Маляр, Штукатур створено всі необхідні умови для якісної підготовки професіоналів своєї справи, сприяння розвитку та вдосконаленню навичок майбутніх будівельників, надання можливості учням розкрити свій потенціал та професіоналізм.