JSN Solid - шаблон joomla Продвижение

Державний навчальний заклад
"Гадяцьке вище професійне аграрне училище"

Ukrainian English Polish
Menu

матем

Склад методичної комісії:

Голова комісії:

Бондаренко  Тетяна  Анатоліївна – викладач фізики, математики, інформатики, астрономії, спеціаліст вищої категорії, викладач - методист, стаж роботи 28 років.


Члени методичної комісії:

  1. Тютюнник Микола Борисович – викладач хімії, біології, спеціаліст вищої категорії, викладач - методист, стаж роботи 33 роки.
  2. Тютюнник Тетяна Василівна – викладач інформаційних технологій, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, стаж роботи 25 років.
  3. Бондаренко Віталій Миколайович – викладач фізики і астрономії, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, стаж роботи 29 років.
  4. Бондаренко Марина Вячеславівна - спеціаліст ІІ категорії, стаж роботи 4 роки.
  5. Липівець Наталія Володимирівна - викладач географії, спеціаліст вищої категорії, «викладач-методист», стаж робот 25 роки.
  6. Бойко Іван Олександрович – спеціаліст ІІ категорії, стаж роботи 10 років.
  7. Демченко Юлія Вікторівна - кваліфікаційна категорія «спеціаліст» стаж роботи 1 рік.
  8. Кириченко Наталія Миколаївна - викладач технологій, спеціаліст ІІ категорії, стаж роботи 10 років.
  9. Саута Наталія Миколаївна – викладач біології, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії», стаж роботи 13 років.
  10. Григорович Валентина Григорівнавикладач,спеціаліст І категорії, стаж роботи 20 років.
  11. Бутко Олександр Іванович- спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, стаж роботи 36 років.
  12. Ракитянська Марина Миколаївна – кваліфікаційна категорія – спеціаліст, стаж роботи 1 рік.

 

Педагог сьогодні не стільки той, хто вчить, скільки той, хто розуміє і відчуває, як дитина вчиться.

                   В.О. Сухомлинський

Методична комісія предметів природничо-математичного  циклу є однією з кращих Державному навчальному закладі “Гадяцьке вище професійне аграрне училище”. Вона складається з 9 викладачів, 4  з яких є викладачами вищої категорії, 4  мають педагогічне звання «викладач-методист».

Усі види діяльності, покладені в основу роботи комісії, спрямовані на  навчання та виховання учнівської молоді, проведення позакласних заходів з нею, роботу по покращенню комплексно-методичного забезпечення предметів тощо.

Під час навчально-виховного процесу викладачі приділяють велику увагу диференційованому навчанню, проведенню нестандартних уроків (уроки-ігри, бінарні уроки, уроки-семінари, уроки-лекції, інтегровані уроки тощо), використанню міжпредметних зв’язків,  інтерактивних методів та новітніх інноваційних освітніх технологій, запровадженню особистісно зорієнтованого навчання, організації цікавих пізнавально-розвиваючих виховних заходів, проводять роботу з батьками учнів.

Із 2005 року викладачі фізики, хімії, біології постійно брали участь у апробації «Педагогічних програмних засобів для загальноосвітніх навчальних закладів», запропонованих Міністерством освіти і науки України, втілювали новітні технології у своїй діяльності. У 2007 році за сприяння Міністерства освіти і науки України, місцевої та  районної влади було обладнано сучасний кабінет хімії, який відповідав нормативним вимогам, мав сучасний дизайн, був зручним і на 100% придатним для якісного проведення занять. На сьогоднішній день викладачі комісії  постійно використовують комп’ютерну техніку на уроках.

У 2018 році було одержано і встановлено комплект навчального обладнання для STEM кабінету, призначенням якого є якісна підготовка фахівця, конкурентно спроможного на ринку праці. Викладачі фізики, хімії, біології одержали можливість використовувати сучасне обладнання, однією із складових якого є цифрові лабораторії, для ефективного та цікавого проведення занять, на якому учні можуть здобувати не лише теоретичні знання, а й практичні навички, глибше зрозуміти сутність процесів, що вивчають.

Позитивним є те, що члени комісії досягають поставленої мети злагоджено, якісно і вчасно, прислухаються до думок один одного, тісно співпрацюють з викладачами інших методичних та циклових комісій.

Щороку в училищі проводиться «Тиждень предметів природничо-математичного циклу», який  завжди проходить змістовно, цікаво і багатогранно. Викладачі разом з учнями організовують виставки стіннівок, кросвордів, рефератів, портретів учених (виготовлених учнями), конкурси презентацій, вечори відпочинку, концерти, ігри, КВК, тематичні виховні години, виставки методичних розробок викладачів, екскурсії, зустрічі з цікавими людьми тощо.

Члени комісії мають власні методичні розробки уроків, сценаріїв  інтелектуально-розважальних ігор, вечорів відпочинку, виховних годин та ін., а також друковані роботи у профільних газетах і журналах. Викладачі постійно підвищують свій фаховий рівень, вивчають надбання і досягнення колег училища та інших навчальних закладів. Передовий досвід роботи методичної комісії природничо-математичних наук та педагогічний досвід окремих членів комісії впроваджується в училищі та вивчається в області. Так, досвід роботи голови методичної комісії Бондаренко Т.А. неодноразово вивчався на рівні області та училища (рекомендовано для вивчення навчально-методичною радою НМЦ ПТО): 2005 р. – “Проведення вечорів відпочинку у формі пізнавально-розважальної гри”, 2010 р. – “Інноваційні підходи у навчанні та вихованні – шляхи до підвищення ефективності навчально-виховного процесу” (на базі училища відбулася обласна секція викладачів фізики та математики, де вивчався даний досвід), 2018 р. – “Майстерність педагога в організації навчально-виховного процесу” як складова загального досвіду групи викладачів ”Освічена молодь – запорука майбутнього України” (на базі училища відбувся семінар заступників директора з НВР ПТНЗ області, де вивчався даний досвід та проведено заняття “Школи передового педагогічного досвіду” з даної теми для класних керівників груп училища). Також на обласному рівні та колективом училища вивчався досвід членів комісії: Тютюнник Т.В. : 2005 р. – “Використання карток практичних завдань на уроках інформатики з метою вироблення в учнів практичних навичок використання сучасної обчислювальної техніки та програмного забезпечення” (рекомендовано для вивчення навчально-методичною радою НМЦ ПТО), 2009 р. – інноваційний проект “Використання інтегрованої системи Microsoft Office для Windovws в процесі підготовки спеціалістів робітничих професій” (рекомендовано до друку навчально-методичною радою НМЦ ПТО), 2012 р. – “Збірник завдань практичних робіт з інформатики та інформаційних технологій” (рекомендовано для впровадження у навчально-виховний процес НМЦ ПТО).; Тютюнник М.Б. – “Розкриття потенціалу кожного учня – запорука успішної навчальної групи”  як складова загального досвіду групи викладачів ”Освічена молодь – запорука майбутнього України” (рекомендовано для вивчення навчально-методичною радою НМЦ ПТО).

Неодноразово викладачі комісії займали І місця на професійних конкурсах «Викладач року» як загальноучилищних так і обласних, конкурсах методичних розробок тощо.

Завдяки високій професійності, ерудованості та наполегливій праці викладачів учні ДНЗ “Гадяцьке ВПАУ” не один рік успішно виступали на обласних олімпіадах з фізики, математики, хімії та підтверджували набуті знання на вступних екзаменах до вищих навчальних закладів. Наприклад: 2016 р. – Дубовик В. – ІІІ місце на обласній олімпіаді з географії; 2017 р. – ІІ місце на обласній олімпіаді з хімії; 2017 р. – Тюжин С. – ІІ місце на Всеукраїнській олімпіаді “Крок до знань”; 2017 р. – Мироненко О. – ІІІ місце на Всеукраїнській олімпіаді “Крок до знань”.

Викладачі методичної комісії беруть активну участь у громадському житті училища, є учасниками художньої самодіяльності, спортивно-масових заходів тощо.

Кожен із членів комісії проводить значну профорієнтаційну роботу: спілкується із учнівськими та педагогічними колективами шкіл міста, району, Полтавської та сусідніх областей.         

Оскільки центром навчання і виховання є учень, то викладацький склад комісії зосереджує свої зусилля не тільки на підготовці конкурентоспроможного фахівця, а й насамперед – Людини. Мистецтво педагога полягає не лише в умінні передавати набуті знання, а й бути самому готовим учитися в молоді, уміти їх «почути», зрозуміти і встановити зворотний зв’язок. Настільною книгою для кожного педагога повинні бути слова учнів, звернені до своїх наставників:

Слухай мене, щоб я умів слухати.

Поважай мене, щоб я поважав інших.

Вір мені, щоб я повірив.

Не принижуй мене, щоб я не принижував.

Розмовляй зі мною, щоб я вмів спілкуватися.

Вибачай мені, щоб я міг вибачати іншим.

Допомагай мені, щоб я став помічником.

Не насміхайся з мене…

Не ігноруй мене.

Почуй мене, щоб я це відчув.

Люби мене, щоб я вмів любити.

Go to top