JSN Solid - шаблон joomla Продвижение
Menu

 «Усі люди мають недоліки – хто більші, хто менші.                                                    

Ось чому і   дружба, і допомога, і спілкування 

були б неможливими, якби не існувало між нами

 взаємної терпимості». 

                                                     Г.Гвіччардіні.

 

16 листопада відзначають Міжнародний день толерантності.

У ДНЗ «Гадяцьке вище професійне аграрне училище»  Практичним психологом  Саутою Н.М  було проведено заняття з елементами тренінгу «Вчимося бути толерантним», мета якого сформувати в підлітків чітке уявлення про толерантність, стимулювати уяву учнів у пошуках власного розуміння толерантності, розвивати навички спілкування з іншими людьми,  взаємодії з ними на основі співчуття, співрозуміння, доброзичливості.

WP 20171116 19 18 48 Pro WP 20171116 18 53 47 Pro

WP 20171116 19 16 28 Pro WP 20171116 19 51 10 Pro

WP 20171116 19 28 55 Pro WP 20171116 19 30 24 Pro

WP 20171116 19 12 22 Pro WP 20171116 19 24 57 Pro

 

 Люби Землю.

Вона не успадкована тобою у твоїх батьків,

 вона позичина тобою у твоїх дітей.

Збережемо землю для наступних поколінь

Останнім часом актуальною є проблема забруднення навколишнього середовища. Приємно, що це питання небайдуже і сучасній молоді. Так нещодавно учні Державного навчального закладу Гадяцьке вище професійне аграрне училище Уніжонний Антон та Коваленко Юлія виявили ініціативу взяти участь у Всеукраїнському конкурсі на кращий екологічний проект «Збережемо землю для наступних поколінь». Тема проекту «Шляхи зменшення шкідливих викидів автотранспорту у навколишнє середовище» ними обрана не випадково, адже майже кожна професія, якої навчають у аграрному училищі, пов′язана з автотранспортом.

В ході роботи над проектом були визначені основні недоліки використання автотранспорту та проведена порівняльна характеристика шкідливих хімічних сполук, що потрапляють в атмосферу під час роботи автомобільних двигунів. Разом з біологом Вірченко Лесею Василівною яка з розумінням  поставилася до цього питання і підтримала наш проект, надавши допомогу у проведенні лабораторних досліджень та можливість працювати на базі лабораторії, юні дослідники здійснили відбір проб повітря на двох стаціонарних точках по вулиці Лохвицькій,1 і по вулиці Гетьманській, 30 міста Гадяч та провели лабораторний аналіз проб повітря на вміст азоту діоксиду, ангідриду сірчистого, сажі, формальдегіду, фенолу та свинцю на базі санітарно-гігієнічної лабораторії Гадяцького МВПЛД. Результати досліджень вражають – майже всі шкідливі елементи значно перевищують допустиму концентрацію в атмосферному повітрі. А це призводить до непоправних наслідків для людини. Це і розвиток серцево-судинних та легеневих захворювань, і атеросклероз, враження центральної нервової системи, алергія та онкологічні захворювання. Звісно, розвиток сучасного суспільства неможливий без автомобілізації, але збільшення кількості транспортних засобів з двигунами внутрішнього згорання породжує небезпеку значного забруднення повітряного басейну.                                                                                        

 

Враховуючи результати проведених досліджень, автори проекту пропонують альтернативні шляхи зменшення викидів автотранспорту в навколишнє середовище. В глобальних масштабах – це перехід на такі види палива, як енергія сонця та електроенергія, більш жорсткі екологічні вимоги щодо конструкцій автомобільних двигунів, оснащення автомобілів ефективними системами і пристроями зниження викидів. А в межах міста цілком можливо розвивати велосипедну інфраструктуру, створювати зони вільні від автомобільного транспорту, провести акцію по висаджуванню дерев для створення зеленого екрану міста. Цікаво, що немає кращого способу очистки повітря від вихлопних газів, ніж тополя а особливо селективно виведена – це дерево вбирає 70% вуличного бруду і пилу, а за рік всього 53 кг пилу і сажі. До розробки засобів захисту довкілля слід залучати громадськість і, зокрема, молодь. В наших силах зберегти землю для наступних поколінь. 

 

 

  

 

  Викладач  ДНЗ «Гадяцьке ВПАУ»

Саута Н.М

snid2015

В училищі проведена акція "Не дай СНІДу шанс" направлена на інформування учнів з питань ВІЛ/СНІДу та інфекцій, що передаються статевим шляхом.

 

«Не помиляється лише той,

хто нічого не робить.

Не бійтеся помилятися –

бійтеся повторювати помилки.»

Теодор Рузвельд 

Основні види роботи практичного психолога:

Психодіагностична робота. Даний вид діяльності передбачає обстеження, спрямовані на діагностику психічного стану учнів на кожному етапі навчання, рівня їх психологічного здоров’я, індивідуально–психологічних особливостей, соціально–психологічних та інших умов, що впливають на психосоціальний розвиток особистості учнів.

Консультаційна робота.Консультаційна робота – основна форма індивідуальної роботи з клієнтами, які звернулися за допомогою. На замовлення клієнтів – педагогів, учнів, батьків – надається психологічна допомога з особистих проблем. Цей вид допомоги передбачає надання консультативної допомоги у розв’язанні гострих життєвих проблем, криз, внутрішніх конфліктів. Допомогу у виробленні адекватних форм поведінки, комунікативних умінь у різноманітних життєвих, навчальних та професійних ситуаціях.

Детальніше...

Сторінка 1 із 2

 
Go to top