Склад методичної комісії:
Голова комісії: РОЙ Наталія Вікторівна, викладач української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, стаж роботи – 19 років.
Члени методичної комісії:
- ЗОРИЛО Наталія Михайлівна, викладач, спеціаліст вищої категорії.
- КОНОВАЛОВА Олена Олександрівна, викладач, спеціаліст другої категорії.
- РУДЕНКО Віталіна Анатоліївна, викладач, спеціаліст першої категорії.
Метою освітнього процесу стає не окреслення кола необхідних знань, умінь і навичок, а розвиток особистісних можливостей учня, формування його компетентності, базованих на знаннях, схильностях, досвіді, цінностях, власної здатності вирішувати практичні завдання та діяти в нестандартних ситуаціях.
Тому метою нашого навчального закладу є формування професійної компетентності та розвиток творчого потенціалу учнів на основі впровадження сучасних освітніх технологій. Виходячи з вищесказаного наша методична комісія поставили перед собою мету: використовувати новітні технології на уроках гуманітарного циклу для розвитку творчого потенціалу та покращення якості знань учнів.
Своєю метою вважаємо забезпечення професійного підходу до навчання на уроках мови та літератури в умовах технологізації освіти, формування в учнів здатності знаходити правильне рішення в різних життєвих ситуаціях. Тому на уроках ставимо перед собою такі завдання:
- розвивати критичне мислення, творчі здібності;
- адаптувати учня у світовому інформаційному просторі;
- формувати інформаційну культуру учнів, забезпечити їх інформаційні потреби;
- удосконалювати науково–методичне забезпечення навчально-виховного процесу.
Під час підготовки та проведення уроків гуманітарного циклу застосовуємо різні інформаційно-комп’ютерні технології. Варто зазначити, що вагому роль у такій діяльності відіграло ознайомленняз програмою «Intel® Навчання для майбутнього» (всі члени м/к отримали сертифікати).
Завдання методичної комісії гуманітарних дисциплін:
- організація роботи викладачів з навчально-програмовою документацією, враховуючи конкретні умови та необхідність змінювати порядок вивчення окремих тем і кількість годин;
- оновлення змісту навчання і виховання, забезпечення взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів;
- вивчення і використання в навчальному процесі нових педагогічних і освітніх технологій, передового досвіду навчання і виховання;
- проведення роботи щодо комплексно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу засобами навчання, розробка методичних рекомендацій для ефективного використання дидактичних матеріалів та інноваційних технологій;
- аналіз знань, умінь і навичок учнів з метою досягнення ефективного використання методів навчання;
- аналіз результатів перевірок Гадяцького ПАЛ, внутрішнього контролю, розробка пропозицій та рекомендацій з поліпшення викладання гуманітарних дисциплін;
- сприяння удосконаленню навчально-виховного процесу в цілому та уроку, як його основної складової;
- організація взаємовідвідування уроків членами методичної комісії;
- сприяння підвищенню кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів;
періодичне проведення аналізу навчально-програмових документів та їх виконання.