JSN Solid - шаблон joomla Продвижение

Державний навчальний заклад

"Гадяцьке вище професійне аграрне училище"

Menu

Завідувач кабунету: Войник Юрій Миколайович - викладач спецдисциплін, спеціаліст І категорії.

Завідувач кабінетом: Цимбаліста Ольга Романівна - викладач спецдисциплін.

Завідувач кабінетом: Субота Ілона Володимирівна

Науково-технічний прогрес, широке впровадження новітніх технологій у галузях виробництва, докорінна перебудова нашого суспільства на основі принципово нових економічних, соціальних і політичних факторів ставить підвищені вимоги до якості професійної підготовки робітників, які були б конкурентно спроможними на ринку праці в соціально-економічних умовах сьогодення відповідно до Концепції розвитку професійно-технічної (професійної) освіти в Україні. Зважаючи на це, на  сьогоднішній день, неможливо уявити сучасний навчальний заклад без комп’ютерної техніки та сучасних методів навчання. Тому, щоб підвищити рівень знань учнів в ДНЗ «Гадяцьке ВПАУ» йде інтенсивне впровадження STEM-освіти під час навчального процесу.

Використання провідного принципу STEM-освіти – інтеграції дозволяє здійснювати модернізацію методологічних засад, змісту, обсягу навчального матеріалу предметів природничо-математичного циклу, технологізацію процесу навчання та формування навчальних компетентностей якісно нового рівня. Це також сприяє більш якісній підготовці молоді до успішного працевлаштування та подальшої освіти, яка вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.

Матеріальна база навчального кабінету:

  • 21 сучасний моноблок з доступом до мережі Internet;
  • проектор;
  • комбінований екран;
  • маршрутизатор;
  • принтер.

Робоче місце викладача обладнане моноблоком, який має зв’язок з мультимедійною дошкою та принтером.

У кабінеті №10 постійно проводяться уроки із застосуванням проектора та комбінованого екрана, адже такий урок стає більш наочнішим, барвистішим, інформативнішим, інтерактивним, економить час учителя та учня. Він дозволяє учню працювати у своєму темпі, а вчителю дає можливість оперативно проконтролювати та оцінити результати навчання. Використання мультимедійних комплексів на уроках реалізує одне з найбільш перспективних застосувань нових інформаційних технологій у викладанні та вивченні шкільних предметів, дозволяє давати найважливіші поняття на більш високому рівні, що забезпечує якісні переваги в порівнянні з традиційними методами.

Переваги використання проектора та комбінованого екрану під час уроків:

  • розвиток мотивації учнів завдяки різноманітному захоплюючого і динамічному використанню ресурсів;
  • надання великих можливостей до участі в колективній праці, розвитку особистих і соціальних навичок;
  • використання різних стилів навчання (вчитель може звертатися до усіляким ресурсів, пристосовуючись до визначених потребам);
  • забезпечення хорошого темпу уроку;
  • надання можливості збереження використаних файлів у шкільному мережі в організацію повторення вивченого матеріалу;
  • спрощення перевіркиусвоенного матеріалу з урахуванням збережених файлів;
  • забезпечення багаторазового використання педагогами розроблених матеріалів, обміну матеріалами друг з одним;
  • стимулювання професійного зростання педагогів, спонукання їх у пошуку нових підходів до навчання.

Також, у кабінеті №10 майже кожне заняття проходить із самостійною роботою учня за персональним моноблоком.

Переваги самостійною роботою учня за персональним моноблокомimgonline com ua Resize ZtuRWmIpWPN

  • збільшується кількість шляхів досягнення результату;
  • учні беруть безпосередню участь у набутті знань, що                                 дає змогу краще засвоїти програмований матеріал;
  • прискорення темпу навчальних дій, заощадження часу на уроці;
  • краще запам'ятовування, відтворення матеріалу тощо.

НКК №10 забезпечує науковий, навчальний, естетичний, виховний та методичний рівні викладання предметів професійно-теоритичної підготовки кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів  за професіями:

  • Оператор комп’ютерного набору першої та другої категорії;
  • Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних;
  • Водій автотранспортних засобів категорії B.

Завідувач лабораторії - майстер виробничого навчання Бутенко Валентина Миколаївна.

Лабораторія оснащена відповідно до вимог ДСПТО та СП(ПТ)О необхідним обладнанням і інструментом для підготовки кваліфікованих робітників, конкурентоспроможних на ринку праці.

Му́ляр - будівельний робітник, який виконує роботи з мурування або ремонту конструкцій зі штучних і природних будівельних матеріалів.  

Ремесло муляра — одне з найдавніших, історія цього заняття йде в глибину тисячоліть. З'явилось воно, певно, тоді, коли виникла знадоба будувати постійні житла в умовах нестачі деревних матеріалів, але при наявності каменю.

Маляр -  робітник, який фарбує і покриває лаком стіни, двері, підлоги, та інші елементи будівель при їх остаточному оздобленні. Назва професії «Маляр» походить від німецького слова «Maler», що означає живописець.

Штукатур є тим будівельним фахівцем, від якості роботи якого залежить, як буде виглядати будинок після введення його в експлуатацію. Висококваліфікований штукатур за своїм рівнем наближається до художника. Результати роботи штукатура завжди видно, тому кажуть, що його робота є візитною карткою всіх будівельників , які споруджували будівлю.

У ДНЗ «Гадяцьке ВПАУ» для підготовки  кваліфікованих робітників з професій Муляр, Маляр, Штукатур  створено всі  необхідні  умови  для якісної  підготовки професіоналів  своєї справи, сприяння  розвитку та вдосконаленню навичок майбутніх будівельників, надання можливості учням розкрити свій потенціал та професіоналізм.

Сторінка 3 із 3

Go to top